۱۱ آذر، ۱۳۹۱

سقوط هواپیمای باربری نیروهای اشغالگر ناتو در پکتیکا

Kandahar, 31/10/2005تصویر آرشیو

ذبیح الله مجاهد : گزارشات  از ولایت پکتیکا حاکی است یک طیاره (هواپیما) باربری عساکر اشغالگر در ولسوالی خیر کوت آن ولایت سقوط نمود.

بر اساس این خبر، طیاره یاد شده ساعت ۱ بجه بعد ازظهر امروز  در منطقه نری گیان مربوطات آن ولسوالی سقوط نمود که در نتیجۀ آن، تمامی سرنشینان آن که تاکنون شمار آن نا معلوم است، کشته شدند و طیاره یاد شده نیز کاملا از بین رفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر