
آژانس خبری فرانس پریس خبری را به نشر سپرد که، عساکر فرانسوی مستقر درافغانستان امروز رسما اعلان نمودند که آنان عساکر شانرا از ولسوالی سروبی کابل خارج ساختند، قرار بود که آنان این ولسوالی را در سال ۲۰۱۳ ترک نمایند، برعلاوه از سروبی، در کاپیسا دست کم ۳۰۰۰ عسکر فرانسوی مستقر اند.
لوی درستیز فرانسه اعلام نمود، که تا پایان سال ۲۰۱۲ تمامی عساکر شانرا ازفغانستان خارج خواهند کرد، وصرف شمار محدودی از عساکر فرانسوی غرض انتقال وسایل شان درافغانستان باقی خواهند ماند،عساکر فرانسوی درحالی در افغانستان مستقر اند که افکار عمومی درآن کشور با حضور نظامیان فرانسوی درافغانستان شدیدا در مخالفت قرار دارد.
درافغانستان جمعا ۴۰۰۰ عسکر فرانسوی مستقر اند. قرار بود که عساکر فرانسوی ازافغانستان تا پایان سال ۲۰۱۳ کاملا خارج گردند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر