
در این اواخر از طرف حلقات استخباراتی دشمن در تعدادی از ولایات ، مناطق سرحدی و حتی میان قبایل ، یک اعلامیه جعلی منسوب به مقام رهبری امارت اسلامی بصورت ذیل ترتیب و نشر گردیده است .
( اعلامیه جعلی منسوب به مقام رهبری امارت اسلامی بشکل ذیل است )
خط جعلی فوق ، در کابل و ولایات از طرف امریکایی ها و اجیران شان ، به دفاتر بعضی از رسانه ها در یک پاکت ارسال گردیده و در آن گفته شده است که : " تمام مجاهدین تحریک اسلامی ، تا روشن شدن نتیجۀ مذاکرات قطر ، در عملیات شان نرمی ایجاد کنند " و افواهات دیگری نیز در این خط درج شده است که این عمل بصورت آشکارا از طرف ارگان های استخباراتی امریکا ( سی آی ای ) به هدف فریب دادن مردم ترتیب گردیده است . دشمن با این عمل اهدف شومی را تعقیب می کند که امارت اسلامی در مورد آن واکنش خویش را بصورت ذیل اظهار می دارد :
از آنجاییکه دشمن مکار ما، امریکا و متحمدین اشغالگر و اجیران داخلی شان ، به زور بازو و شمشیر افغان ها با یک حالت بسیار سراسیمه و تزلزل باری مواجه است ، به همین خاطر از راه ها و حربه های مختلف می خواهد که موقف خویش را تقویه نموده و به نوعی گراف قهر و انتقام گیری افغان ها از خود را پایین بیاورد و برای به دست آوردن این هدف ، بوسیلۀ حلقات استخباراتی خویش تلاش ناکام نموده است که با نشر این گونه خطوط جعلی و افشاء شونده ، ملت و مردم ما را فریب دهد .
این درحالیست که ملت ما ، با توکل کامل به الله جل جلاله و به تقاضای غیرت ایمانی و افغانی خویش ، حدود چند دهه قبل ، حربه هاو توطنه های مختلف " KGB " را چنان شکست عبرتناکی داد که جهان برای ابد از شر کمونیزم در امان ماند .
شوروی ها نیز بکمک استخبارات اجیران داخلی شان ، در میان ملت ما پروسه های مختلف دروغین و جعلی را به پیش می بردند اما بغیر از اینکه ملت ما را در مقابل این گونه پلان های شوم بیدار و آگاه نمودند دیگر کدام چیزی به دست نیاوردند .
امروز سی آی ای ( CIA) امریکا نیز بر نقش قدم آنان قدم گذاشته و همان حرکات را انجام می دهد در حالی که ملت مجاهد افغان در پیش گیری و خنثی نمودن این دسیسه تقریبا جایگاه استاد را دارد ؛ افغان ها در مورد این گونه کردار های شوم بخوبی می دانند که امارت شان چه موقف و چگونه رهبری دارد؟! و نیز بخوبی می دانند که این گونه خطوط جعلی از کدام راه و از طرف کدام اشخاص به مردم رسانده می شود ؟!!
امریکایی ها باید این سخن را بخوبی و با وضاحت زیاد درک کنند که مقاومت و جهاد در مقابل آنان ، وجیبه دینی و ایمانی ملت ما می باشد که اصل و اساس راسخ عقیدوی دارد و این جهاد تا آن وقت جریان خواهد داشت که وجود ناروا و نامیون خارجی ها در این سرزمین ثابت باشد ؛ پس بهتر آن خواهد بود که آنان خواسته های اصلی ملت ما را تسلیم کرده و از انجام اینگونه حرکات نادرست و گمراه کننده دست بردار شوند و الا علاوه بر اینکه وقت خویش را در طول ده سال ضایع نموده اند ، ملت خویش را نیز بیش از پیش بسوی فقر و هلاکت سوق خواهند داد و دیگر هیچ چیزی به دست نخواهند آورد .
امارت اسلامی به خنثی نمودن اینگونه دسیسه های دشمن بیشتر توجه خواهد کرد و حملات کوبندۀ خویش را برعلیه اشغالگران ، ایتلافیان و مزدوران داخلی شان افزایش خواهد داد و تا آن زمانی که تمام قوت های خارجی از افغانستان بیرون نشده باشند ، جهاد خویش را به قوت ادامه خواهد داد .
والسلام
امارت اسلامی افغانستان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر