
اشغالگران امریکایی بمثل سابق، بار دیگر دست به یک جنایت نا بخشودنی زدند. چنان جنایتی که نه فقط افغان ها بلکه دل تمام عالم اسلام را به درد آورد . تقریبا این دهمین بار است که امریکایی ها ، عمل منفور توهین به قرآن و دیگر کتاب های دینی را تکرار کرده و باز وانمود می کنند که گویا این عمل سهوا صورت گرفته است .
این چطور ممکن است که امریکایی ها با وجود ده سال اشغال در افغانستان ، از فرهنگ و مقدسات دینی افغان ها بی خبر باشند و به آنها گفته نشده باشد که چگونه به مقدسات دینی احترام بگذارند ؟
آیا آنها نمی دانند که قرآن کریم کلام فرمانروای حقیقی تمام کائنات و کتاب رهنما برای تمام انسانیت است ؟ آیا این را هم نمی فهمند که با مقدسات و کتب دینی دیگران به همان صورت معامله و رفتار کنند که با کتاب های دینی و مقدسات خویش رفتار می کنند ؟ این هم قابل پذیرش نیست که سربازان امریکایی در تمام زندگی از هرگونه ارزش های دینی بی خبر و بدور نگه داشته شده باشند که در نتیجه آن، مرتکب چنین عمل و حشیانه ای شده باشند . آیا این را سهو می توان نامید که اشغالگران امریکایی در هر چند ماهی یکبار برعلیه تمام ارزش های دینی و انسانی، مرتکب یک عمل نابخشودنی شوند و مرتکبین این عمل نیز نه محاکمه شوند و نه هم مجازات
پس از این همه معلوم می شود که دیموکراسی ، آزادی بیان و دین و دیگر فریاد های گوناگون آنان فقط شعارهای پوچ و فریبنده می باشد زیراکه تمام هموطنان ما و جهانیان شاهد اند که هیچ کسی در جهان بیشتر از اینها بوضوح و ورشنی، عدل و انصاف را زیر پا نه نهاده و نه هم کسی بیشتر از اینها حقوق بشر را نقض کرده است ؟
چنان شبی نمی گذرد که اشغالگران امریکایی در افغانستان عزیز بر قریه ها و کاشانۀ مردم ما ، رعب و وحشت ایجاد نکرده و خانه ها را ویران نکنند و اطفال نو عمر ، سفید ریشان و زنان را د رتحت مسما و شعار دروغین دهشت افکنی و تروریست شهید نکنند .... این چه تمدن ، دیموکراسی و حقوق بشر است ؟
افسوس ناکتر اینکه تا کنون در ولایات مختلف ، بر اثر شلیک مستقیم پولیس اداره اجیر کابل که خود را مسلمان نیز می دانند، ده ها تن از هموطنان ما شهید شده اند ، هموطنان و مردم مسلمانی که فقط در واکنش به بیحرمتی قرآن کریم و تقبیح کردن این عمل وحشیانه، به کوچه ها و شهر ها برآمده بودند . این عمل چگونه توجیح شده می تواند ؟
به همین خاطر ما به اشغالگران امریکایی و متحدین شان می گوییم که هدف شما از این عمل این بود که روحیه ملت مسلمان افغان و مجاهدین را تضعییف کنید در حالی که این یک اشتباه بزرگتر شماست . ظاهر است که این عمل ، ناکامی و مورال باختۀ شما را نشان می دهد و مجاهدین امارت اسلامی ، همیشه جواب گستاخی ها کفار را در میدان معرکه داده اند ، حال نیز منتظر جواب ما باشید .
همچنین اگر شما بر راه جنگ و خونریزی تاکید می کنید و با ارتکاب این اعمال و حشیانه ، زمینه را برای جنگ آماده می کنید و دست بوسان داخلی تان با اشاره شما بالای مظاهره های صلح آمیز شلیک می کنند پس بدانید که مجاهدین امارت اسلامی در سنگردفاع از دین ، کشور و ملت خویش ، همچنان ایستاد می باشند و بیش از هر وقت دیگری، تجربه وسیع و عالیی از جنگ دارند . حوصله شان بسیار بلند است . در طول ده سال گذشته ، متانت ، استقلال و قوت شان را به همگان به اثبات رسانده اند .
سرنوشت شما همانند قشون سرخ خواهد بود . ان شاءالله
و ما ذلک علی الله بعزیز.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر