۱۱ اسفند، ۱۳۹۰

یک عمل وحشیانه دیگر اشغالگران خارجی


اشغالگران امریکایی بمثل سابق،  بار دیگر دست به یک جنایت نا بخشودنی زدند. چنان جنایتی که نه فقط افغان ها بلکه دل تمام عالم اسلام را به درد آورد . تقریبا این دهمین بار است که امریکایی ها ، عمل منفور توهین به قرآن و دیگر کتاب های دینی را تکرار کرده و باز وانمود می کنند که گویا این عمل سهوا صورت گرفته است .
این چطور ممکن است که امریکایی ها با وجود ده سال اشغال در افغانستان ، از فرهنگ و مقدسات دینی افغان ها بی خبر باشند و به آنها گفته نشده باشد که چگونه به مقدسات دینی احترام بگذارند ؟

آیا آنها نمی دانند که قرآن کریم کلام فرمانروای حقیقی تمام کائنات و کتاب رهنما برای تمام انسانیت است ؟ آیا این را هم نمی فهمند که با مقدسات و کتب دینی دیگران به همان صورت معامله و رفتار کنند که با کتاب های دینی و مقدسات خویش رفتار می کنند ؟ این هم قابل پذیرش نیست که سربازان امریکایی در تمام زندگی از هرگونه ارزش های دینی بی خبر و بدور نگه داشته شده باشند که در نتیجه آن، مرتکب چنین عمل و حشیانه ای شده باشند . آیا این را سهو می توان نامید که اشغالگران امریکایی در هر چند ماهی یکبار برعلیه تمام ارزش های دینی و انسانی، مرتکب یک عمل نابخشودنی شوند و مرتکبین این عمل نیز نه محاکمه شوند و نه هم مجازات
پس از این همه معلوم می شود که دیموکراسی ، آزادی بیان  و دین و دیگر فریاد های گوناگون آنان فقط شعارهای پوچ و فریبنده می باشد زیراکه  تمام هموطنان  ما و جهانیان شاهد اند که هیچ کسی در جهان بیشتر از اینها بوضوح و ورشنی، عدل و انصاف را زیر پا نه نهاده و نه هم  کسی بیشتر از اینها حقوق بشر را نقض کرده است ؟
چنان شبی نمی گذرد که اشغالگران امریکایی در افغانستان عزیز بر قریه ها و کاشانۀ مردم ما ، رعب و وحشت ایجاد نکرده و خانه ها را ویران نکنند و اطفال نو عمر ، سفید ریشان و زنان را د رتحت مسما و شعار دروغین دهشت افکنی و تروریست شهید نکنند .... این چه تمدن ، دیموکراسی و حقوق بشر است ؟
افسوس ناکتر اینکه تا کنون در ولایات مختلف ، بر اثر شلیک مستقیم پولیس اداره اجیر کابل که خود را مسلمان نیز می دانند، ده ها تن از هموطنان ما شهید شده اند ، هموطنان و مردم مسلمانی که فقط در واکنش به بیحرمتی قرآن کریم و تقبیح کردن این عمل وحشیانه، به کوچه ها و شهر ها برآمده بودند . این عمل چگونه توجیح  شده می تواند ؟
به همین خاطر ما به اشغالگران امریکایی و متحدین شان می گوییم که هدف شما از این عمل این بود که روحیه ملت مسلمان افغان و مجاهدین را تضعییف کنید در حالی که این یک اشتباه بزرگتر شماست .  ظاهر است که این عمل ، ناکامی و مورال باختۀ شما را نشان می دهد و مجاهدین امارت اسلامی ، همیشه جواب گستاخی ها کفار را در میدان معرکه داده اند ، حال نیز منتظر جواب ما باشید .
همچنین اگر شما بر راه جنگ و خونریزی تاکید می کنید و با ارتکاب این اعمال و حشیانه ، زمینه را برای جنگ آماده می کنید و دست بوسان داخلی تان با اشاره شما بالای مظاهره های صلح آمیز شلیک می کنند پس بدانید که مجاهدین امارت اسلامی در سنگردفاع از  دین ، کشور و ملت   خویش ، همچنان ایستاد می باشند و بیش از هر وقت دیگری، تجربه وسیع و عالیی از جنگ دارند . حوصله شان بسیار بلند است  . در طول ده سال گذشته ، متانت ، استقلال و قوت شان را به همگان به اثبات رسانده اند .
سرنوشت شما همانند قشون سرخ خواهد بود . ان شاءالله
و ما ذلک علی الله بعزیز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر