
ذبيح الله مجاهد : گزارشات از ولایت ننگرهار حاکیست، به هزاران تن محصلین پوهنتون جلال آباد دراعتراض به حادثه المناک و جنایات وحشیانۀ عساکر اشغالگر امریکائی درقریه زنگ آباد ولسوالی پنجوائی ولایت قندهار، تظاهرات گستردۀ را برپا نمودند.خبرمی افزاید، که محصلین شاهراه عمومی کابل – جلال آباد را ساعت ۱۲ بجه ظهرامروز بر روی ترافیک بسته بودند.
قرار خبر درتظاهرات محصلین شعار های مرگ برامریکا ،مرگ بر اشغالگران و زنده باد مجاهدین را سر میدادند . مظاهره کنند گان علاوه از تقبح حادثه ، مطالبه گرفتاری و محاکمه مجرمین را می نمودند.
همچنان مظاهره کننده گان کشتار بی رحمانه افغانهای مظلوم و بی دفاع توسط وحشی های اشغالگر و اهانت مقدسات اسلام را قابل تحمل ندانیستند و میگفتند که دیگر کاسه صبر افغانها لبریز گردیده ونیز ادامه دادند که بعید نیست خلاف وحشی های اشغالگر به اقدام مسلحانه متوصل شوند و جهت انتقام از مقدسات اسلامی و افغانهای مظلوم خود، دوشا دوش برادران مجاهد شان قرار گیرند.
در پایان تظاهرات مردم مجسمه اوباما وصلیب را که ساخته بودند به آتش کشیدند.مظاهره کننده گان در پایان تظاهرات شان ، یک قطعه نامه را نیز به خوانش گرفتند.که درآن علاوه از تقبیح این جنایت وحشیانه مطالبه محاکمه علانیه عاملین حادثه شدند.همچنان درقطعه نامه از مجاهدین نیز خواسته شده که انتقام این حادثه را از عساکر اشغالگر که درقطعه نامه بنام تجاوز صلیبی یاد گردیده، بگیرند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر