
جنایتی را که اشغالگران امریکایی در زنگ آباد پنجوایی یک شنبه شب گذشته انجام دادند ، از طرف انسان های با ضمیر جهان من حیث یک عمل فاشیستی با تقبیح شدیدی مواجه گردید و عاملین وحشی آن ، بعنوان سرپیچی کنندگان قوانین انسانی و پایمال کنندگان حقوق بشر شناخته شدند.
اما موقف اشغالگران وحشی امریکایی در مورد جنایت مذکور با موقف و قضاوت تمام جهان تفاوت داشت ؛ آنان این بار نیز این عمل وحشیانه خود را یک واقعه تصادفی نامیده و نسبت آن را نیز فقط به یک عسکر مبتلا به امراض عصبی نمودند !
امارت اسلامی در لحظات اول وقوع این جنایت ، موقف خویش ر در طی یک اعلامیه رسمی ابراز نمود و حال در مورد بهانه ها و تعبیرات نا موجه امریکایی ها توضیحات ذیل را ضروری می داند :
۱ - امریکایی های اشغالگر بغرض نجات یافتن از مؤاخذه قانونی ، عامل جنایت را یک فرد دیوانه معرفی نموده و عمل آن را شخصی و غیر عمد قلمداد می کنند اما از قول شاهدان عینی این واقعه و ازحجم جنایت انجام گرفته در محل بوضوح ثابت می شود که این کار تصادفی یک فرد دیوانه نبوده بلکه از طرف یک گروه منظم نظامی و طبق یک پلان کاملا دقیق بصورت عمدی صورت گرفته است که در انجام آن تعداد زیادی از نظامیان امریکایی بکمک قوای هوایی و بهمراه تمام لوازمات نظامی دخیل بوده اند لذا باید همه آنان من حیث مجرمین جنگی از طرف مراجع عدلی و قضایی بین المللی مورد مؤاخذه قانونی قرار گیرند و سپس جهت قصاص بالمثل به وارثین اصلی این شهداء غرض مجازات قانونی سپرده شوند .
۲ - اشغالگران امریکایی قربانیان این جنایت را فقط ۱۶ تن شهید یاد می کنند در حالی که ارقام شاهدان عینی و نظر به جنازه های افراد شهید شده ، تعداد شان از این عدد بمراتب زیاد معلوم می شود که وارث هر شهیدی حق قانونی قصاص از قاتلین را دارا می باشد .
۳ - اشغالگران امریکایی بغرض مخفی کردن و بفراموشی سپردن این واقعه خونین ، باز هم مثل سابق فقط با معذرت کردن زبانی ، خود را برائت می دهند و بجای وارثین اصلی قربانیان این واقعه ، به کرزی، اجیر و مزدور خود پیغام های معذرت ارسال می کنند که اینگونه معذرت خواستن بجای خود یک جنایت بزرگی است که از طرف ملت افغان به هیچ وجه قابل پذیرش نمی باشد .
۴ - کرزی و اعضای بی ضمیر اداره اجیرش و مقامات مزدور ولایتی ، من حیث مدافعین جنایت کاران امریکایی از یک طرف با قربانیان این جنایت اشک های نفاق میریزند واز طرفی این جنایت نا بخشودنی باداران و آقایان خویش را بعنوان یک واقعه عادی فقط با الفاظ های مناسبتی و رسمی تقبیح می کنند . به مردم قهرمان قندهار و تمام کشور حتی اجازه مظاهره کردن را هم نمی دهند که این کار علاوه بر تظاهر منافقانه مقامات اجنبی پرور ، به مثابه پاشیدن نمک بر زخم های قربانیان این جنایت می باشد .
۵ - امارت اسلامی افغانستان ، من حیث مدافع برحق حقوق رنج دیدۀ افغان ، بار دیگر به وحشی های امریکایی اخطار می دهد که به مجاهدین علاوه بر گرفتن انتقام هموطنان مظلوم خویش، دیگر هیچ چیزی قناعت داده نمی تواند و به نصرت و یاری خداوند بزرگ جل جلاله ، در گوشه گوشه کشور از عساکر قاتل و نازی صفت شما ، انتقام فرد فرد شهید افغان را با کشتن و سر بریدن شان خواهد گرفت و در این راه از بکار گرفتن هیچ وسیله ممکنی دریغ نخواهد کرد .
۶ - همچنین امارت اسلامی به مردم و ملل کشور های پیمان ناتو خاطر نشان می سازد که این جنایت نابخشودنی نظامیان شما ، تصویر بسیار خوبی از بشر دوستی شما !!! به افغان ها و تمام جهانیان نشان داد ؛ تصویری که از معامله ضد انسانی شما با افغان های مستضعف حکایت می کند و باید بدانید که این گونه جنایت ها ی شما ، یاد وارثین اصلی نازی ها را تازه کرد نه که کردار محافظین صلح و امنیت را ؟!! اما به این نقطه متوجه باشید که اگر حکومت های مستبد خویش را کنترول نه نمائید تاوان این گونه کردارها برای تان بسیار گران تمام خواهد شد .
والسلام
امارت اسلامی افغانستان
امارت اسلامی افغانستان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر