نوشته : حبیب الله هلال
مدت مدیدی است که طالبان اعلان مینمایند که انها بر بیشتر از نصف افغانستان حاکمیت مطلق و بر نصف دیگر ان حاکمیت نسبی دارند و حتی گفته میتوانیم که طالبان در بین نیروهای امنیتی نیز نفوذ کامل دارند.
اما ادمهای خود فروخته و کارشناسان و صاحب نظران خائن و پرورده شده در ممالک غرب هنوز هم از پذیرفتن این حقیقت امتناع می ورزند و تلاش مینمایند در گفتارها و میزگردهای مطبوعاتی خویش افراد عامه مردم را به این گفته هایشان مایل سازند که خارجیان اشغالگر و مزدوران داخلی انها دست بالایی در اداره و کنترل کشور دارند ولی همه ملت و جهانیان شاهد حالند که مجاهدین و رزمندگان امارت اسلامی افغانستان هر انچه را که اراده و ضرورت بدانند در هر کجای کشور پهناور افغانستان ولو قلب و پایتخت افغانستان هم میتوانند اهداف و حملات خویش را با کامیابی کامل انجام دهند که حوادث چندین ماه اخیر وخصوصا حوادث چند هفتهء گذشته بیانگر این حقیقت است که آفتاب را نمیتوان با دو انگشت پنهان کرد ؟!!!
باید گفت افرادی که برای وطن , دین و ناموس این خاک و وطن کار و فعالیت میکنند یعنی مجاهدین امارت اسلامی حتی تا دفتر رئیس جمهور نفوذ کرده اند.
قابل ذکر است که شمار بیشتر از افراد بلند پایه در دولت مزدور پس از درک واقعیت ها و روشن شدن حقانیت جهاد طالبان و مجاهدین در مقابل اشغالگران وحشی و متغاصب دیگر برای مجاهدین کار می کنند.
باید گفته شود در کشوری که ارقام بیشمار ی از نظامیان بیگانه وجود دارند و از همان اول ابتدا دولت انتقالی مزدور تا به حال بالای تمامی ادارات کشور, خارجی ها مستقیمآ کنترول داشته ودارند ولی با ان هم قادر نیستند تا از نفوذ و رسوخ مجاهدین در ادارات و ارگانهای اجرائی و امنیتی جلوگیری و ممانعت نمایند که مثال بسیار عینی و بارز آن مرگ دو تن از مشاورین بلند رتبهء امریکایی در وزارت داخله بود .
ولی رجال مزدور در حکومت دست نشاندهء فعلی کوشش و تلاش مینمایند تا اذهان مردم را با طرح و ایجاد کنفرانسهای بیمورد و بی ثمر صرف برای متلاشی شدن ویا فرار اذهان افراد جامعه ما از موضوعات اساسی روز میباشد تا باشد مردم و کشور ما تا یک مدت نامعلومی به همین شکل نا بسامان در همین منجلاق بی خبری و آتشین بسوزد وباقی بماند .
ازسوی دیگر بر بنیاد خبرها , راپورها و گزارشهای موثق و اخیر از داخل قرارگاها و پناه گاهای اشغالگران آمریکائی و مزدوران داخلی انها میرساند که بی اعتمادی ها و بدگمانی های عمیق میان نیروهای امنیتی مزدور داخلی و سربازان امریکایی و ناتو به اوج خود رسیده است و کشتارهای اخیر نظامیان بلندرتبه و پائین رتبهء اشغالگران غربی و امریکائی توسط مجاهدین و افراد موظف شده در صفوف نیروهای اردو و پولیس تلاشهای ناتو برای زمینه سازی خروج بی دقدقه و آبرومندانه از افغانستان را با موانع بزرگی روبرو ساخته است .
کارشناسان و صاحب نظران داخلی و خارجی بر این باورند که ناآرامی های اخیر مرگبار در افغانستان اثر بسیار بدی بر همکاری میان ناتو و نیروهای امنیتی اجیر داخلی میگذارد.
بنا به گفته های این کارشناسان حوادث اخیر تلاش های ناتو را برای اعتماد سازی با سربازان ارتش و پولیس اجیر با دشواریها روبرو ساخته است.
کاخ سفید و پنتاگون تأئید میکنند که حمله برسربازان امریکایی به شمول دو مشارو نظامی این کشور در افغانستان و رویداد ها و حوادث قبل و بعد از ان در کشور است که بیشتر برخاسته از نفرت وانزجار ملت افغانستان نسبت به موجودیت و حضور اشغالگران غربی در کشور افغانستان است .
به باور آنان اوضاع و حوادث اخیر در افغانستان تاثیر بسیار ناگواری بر روحیه و مورال عساکر و نظامیان امریکائی و ناتو داشته است و گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که این حوادث اخیر عساکر اردو و پولیس را ترغیب خواهند کرد تا به تکرار و انجام اینگونه حملات ادامه دهند و فرماندهان امریکایی بگونهء فزاینده ای درباره یک روند برادرکشی یعنی حمله های نیروهای داخلی افغانی بر نیروهای ائتلاف و برعکس سخت نگران هستند و انها به باداران خویش در نیویارک و لندن نیز سفارشاتی داشته اند
بر بنیاد یکی از گزارشاتی که اخیرا به نشر رسیده است ۲۵ درصد از همه تلفات نیروهای خارجی درافغانستان، میان سالهای ۲۰۱۱ و تا ماههای اغازین سال ۲۰۱۲، در حمله های افرادی بوده است که در صفوف نیروهای و عساکر حکومت مزدور رخنه کرده اند.
بر بنیاد آمارها، تاکنون بیش از ۱۰۰ خارجی در رویدادهای اخیر در افغانستان به هلاکت رسیده اند.
راپورهایی نیز بنشر رسیده است که حوادث اخیر و اوضاع جاری کشور رئیس جمهور کرزی , اعضای کابینه و مامورین عالی رتبه در سازمانها و ادارات کشور و جنگ سالاران از ترس وخیم تر شدن و فراگیر شدن قیامهای مردمی در سراسر کشور بر علیه اشغالگران ومزدوران انها شروع به خروج و انتقال سرمایه های اندوخته و جمع آوردهء خویش در طی این چند سال که از جور و چپاول دارایی عامه ، شخصی و بیت ا لمال , بلند منزل ها شهرک ها و منازل در شیر پور در تمام سا حات کابل وتمام ولایات کشور که به زور خارجی ها غصب ویا خریداری نموده بو دند همه املاک را به قسم لیلام می نمایند وهمه ملکیت های شخصی و دولتی غصب شده را به فروش اند اخته اند.
آمریکا دنبال راه فرار از افغانستان است و از همین سبب دنبال بهانه می گردد .
هنوز کجاست. منتظر نابودی و شکست کامل این اشغالگران باشید.
به امید خداوند بزرگ این تازه اول کار است.روزی خواهد رسید که نظامیان آمریکا همانطور که از عراق با کلی شرمندگی رفتند از کشور ما هم بروند البته ما با مردم عراق یک فرق اساسی داریم و آن اینکه ما ان شاالله فرصت نخواهیم داد تا در فرصت مناسب خاکمان را ترک کنند بلکه بیرونشان میکنیم.
ما مردم غیرت مند افغانستان فقط اگر با هم متحد شویم کافی است اراده کنیم تا نه تنها آمریکا بلکه تمام دشمنانی که در این دوره ی جنگ و غفلت از ما سوء استفاده کردند را به سزای اعمالشان برسانیم.
وقتی در محرم ترین . امن ترین و مهمترین مرکز که تامین کننده امنیت مزدوران داخلی و ادارات دولتی است مجاهدین امارت اسلامی میتوانند هر انچه را اراده کنند انجام میدهند. و این وزارت خانه تا حال از جزییات حادثه خبر ندارد میتوانیم بر رسوایی و بی کفایتی دولتمردان جاهل , غلام و غیر مسلکی مطمئن شویم. و کسانیکه که تا حال به این واقیعات پی نبرده و تا حال دنباله رو اینها هستنند و یا رای خود را به انها میدهند و یا می فروشندتا کدام حد احمق و جاهل هستنند.
مدت مدیدی است که طالبان اعلان مینمایند که انها بر بیشتر از نصف افغانستان حاکمیت مطلق و بر نصف دیگر ان حاکمیت نسبی دارند و حتی گفته میتوانیم که طالبان در بین نیروهای امنیتی نیز نفوذ کامل دارند.
اما ادمهای خود فروخته و کارشناسان و صاحب نظران خائن و پرورده شده در ممالک غرب هنوز هم از پذیرفتن این حقیقت امتناع می ورزند و تلاش مینمایند در گفتارها و میزگردهای مطبوعاتی خویش افراد عامه مردم را به این گفته هایشان مایل سازند که خارجیان اشغالگر و مزدوران داخلی انها دست بالایی در اداره و کنترل کشور دارند ولی همه ملت و جهانیان شاهد حالند که مجاهدین و رزمندگان امارت اسلامی افغانستان هر انچه را که اراده و ضرورت بدانند در هر کجای کشور پهناور افغانستان ولو قلب و پایتخت افغانستان هم میتوانند اهداف و حملات خویش را با کامیابی کامل انجام دهند که حوادث چندین ماه اخیر وخصوصا حوادث چند هفتهء گذشته بیانگر این حقیقت است که آفتاب را نمیتوان با دو انگشت پنهان کرد ؟!!!
باید گفت افرادی که برای وطن , دین و ناموس این خاک و وطن کار و فعالیت میکنند یعنی مجاهدین امارت اسلامی حتی تا دفتر رئیس جمهور نفوذ کرده اند.
قابل ذکر است که شمار بیشتر از افراد بلند پایه در دولت مزدور پس از درک واقعیت ها و روشن شدن حقانیت جهاد طالبان و مجاهدین در مقابل اشغالگران وحشی و متغاصب دیگر برای مجاهدین کار می کنند.
باید گفته شود در کشوری که ارقام بیشمار ی از نظامیان بیگانه وجود دارند و از همان اول ابتدا دولت انتقالی مزدور تا به حال بالای تمامی ادارات کشور, خارجی ها مستقیمآ کنترول داشته ودارند ولی با ان هم قادر نیستند تا از نفوذ و رسوخ مجاهدین در ادارات و ارگانهای اجرائی و امنیتی جلوگیری و ممانعت نمایند که مثال بسیار عینی و بارز آن مرگ دو تن از مشاورین بلند رتبهء امریکایی در وزارت داخله بود .
ولی رجال مزدور در حکومت دست نشاندهء فعلی کوشش و تلاش مینمایند تا اذهان مردم را با طرح و ایجاد کنفرانسهای بیمورد و بی ثمر صرف برای متلاشی شدن ویا فرار اذهان افراد جامعه ما از موضوعات اساسی روز میباشد تا باشد مردم و کشور ما تا یک مدت نامعلومی به همین شکل نا بسامان در همین منجلاق بی خبری و آتشین بسوزد وباقی بماند .
ازسوی دیگر بر بنیاد خبرها , راپورها و گزارشهای موثق و اخیر از داخل قرارگاها و پناه گاهای اشغالگران آمریکائی و مزدوران داخلی انها میرساند که بی اعتمادی ها و بدگمانی های عمیق میان نیروهای امنیتی مزدور داخلی و سربازان امریکایی و ناتو به اوج خود رسیده است و کشتارهای اخیر نظامیان بلندرتبه و پائین رتبهء اشغالگران غربی و امریکائی توسط مجاهدین و افراد موظف شده در صفوف نیروهای اردو و پولیس تلاشهای ناتو برای زمینه سازی خروج بی دقدقه و آبرومندانه از افغانستان را با موانع بزرگی روبرو ساخته است .
کارشناسان و صاحب نظران داخلی و خارجی بر این باورند که ناآرامی های اخیر مرگبار در افغانستان اثر بسیار بدی بر همکاری میان ناتو و نیروهای امنیتی اجیر داخلی میگذارد.
بنا به گفته های این کارشناسان حوادث اخیر تلاش های ناتو را برای اعتماد سازی با سربازان ارتش و پولیس اجیر با دشواریها روبرو ساخته است.
کاخ سفید و پنتاگون تأئید میکنند که حمله برسربازان امریکایی به شمول دو مشارو نظامی این کشور در افغانستان و رویداد ها و حوادث قبل و بعد از ان در کشور است که بیشتر برخاسته از نفرت وانزجار ملت افغانستان نسبت به موجودیت و حضور اشغالگران غربی در کشور افغانستان است .
به باور آنان اوضاع و حوادث اخیر در افغانستان تاثیر بسیار ناگواری بر روحیه و مورال عساکر و نظامیان امریکائی و ناتو داشته است و گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که این حوادث اخیر عساکر اردو و پولیس را ترغیب خواهند کرد تا به تکرار و انجام اینگونه حملات ادامه دهند و فرماندهان امریکایی بگونهء فزاینده ای درباره یک روند برادرکشی یعنی حمله های نیروهای داخلی افغانی بر نیروهای ائتلاف و برعکس سخت نگران هستند و انها به باداران خویش در نیویارک و لندن نیز سفارشاتی داشته اند
بر بنیاد یکی از گزارشاتی که اخیرا به نشر رسیده است ۲۵ درصد از همه تلفات نیروهای خارجی درافغانستان، میان سالهای ۲۰۱۱ و تا ماههای اغازین سال ۲۰۱۲، در حمله های افرادی بوده است که در صفوف نیروهای و عساکر حکومت مزدور رخنه کرده اند.
بر بنیاد آمارها، تاکنون بیش از ۱۰۰ خارجی در رویدادهای اخیر در افغانستان به هلاکت رسیده اند.
راپورهایی نیز بنشر رسیده است که حوادث اخیر و اوضاع جاری کشور رئیس جمهور کرزی , اعضای کابینه و مامورین عالی رتبه در سازمانها و ادارات کشور و جنگ سالاران از ترس وخیم تر شدن و فراگیر شدن قیامهای مردمی در سراسر کشور بر علیه اشغالگران ومزدوران انها شروع به خروج و انتقال سرمایه های اندوخته و جمع آوردهء خویش در طی این چند سال که از جور و چپاول دارایی عامه ، شخصی و بیت ا لمال , بلند منزل ها شهرک ها و منازل در شیر پور در تمام سا حات کابل وتمام ولایات کشور که به زور خارجی ها غصب ویا خریداری نموده بو دند همه املاک را به قسم لیلام می نمایند وهمه ملکیت های شخصی و دولتی غصب شده را به فروش اند اخته اند.
آمریکا دنبال راه فرار از افغانستان است و از همین سبب دنبال بهانه می گردد .
هنوز کجاست. منتظر نابودی و شکست کامل این اشغالگران باشید.
به امید خداوند بزرگ این تازه اول کار است.روزی خواهد رسید که نظامیان آمریکا همانطور که از عراق با کلی شرمندگی رفتند از کشور ما هم بروند البته ما با مردم عراق یک فرق اساسی داریم و آن اینکه ما ان شاالله فرصت نخواهیم داد تا در فرصت مناسب خاکمان را ترک کنند بلکه بیرونشان میکنیم.
ما مردم غیرت مند افغانستان فقط اگر با هم متحد شویم کافی است اراده کنیم تا نه تنها آمریکا بلکه تمام دشمنانی که در این دوره ی جنگ و غفلت از ما سوء استفاده کردند را به سزای اعمالشان برسانیم.
وقتی در محرم ترین . امن ترین و مهمترین مرکز که تامین کننده امنیت مزدوران داخلی و ادارات دولتی است مجاهدین امارت اسلامی میتوانند هر انچه را اراده کنند انجام میدهند. و این وزارت خانه تا حال از جزییات حادثه خبر ندارد میتوانیم بر رسوایی و بی کفایتی دولتمردان جاهل , غلام و غیر مسلکی مطمئن شویم. و کسانیکه که تا حال به این واقیعات پی نبرده و تا حال دنباله رو اینها هستنند و یا رای خود را به انها میدهند و یا می فروشندتا کدام حد احمق و جاهل هستنند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر