تصویری آرشیو
قاری یوسف احمدی
دشمن اشغالگر امروز (2012/11/28) بار دیگر متحمل زیان از سوی مجاهدین امارت اسلامی افغانستان شد.
در حادثه ای در ولایت فاریاب ، ساعت 9 صبح به وقت محلی سربازان مشترک دشمن بغرض اجرای عملیات به منطقه “قره غولی المار” آمده بودند،بر اثر این یورش 2 تانک شان هدف انفجار مین های مجاهدین قرار گرفته و 12 تن از سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.قابل یاد آوریست که تانک های فوق کاملا نابود شده اند.
در حادثه دیگری در بکوای ولایت فراه تانک اشغالگران آمریکایی بر روی مین رفته و منفجر شده است.در این حادثه یک تانک دشمن نابود و 3 تن از سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر