۰۸ آذر، ۱۳۹۱

تخریب 3 عدد تانک و کشته شدن 15 نیروی نظامی دشمن در افغانستان

Bagram 4/03/2009

تصویری آرشیو

قاری یوسف احمدی

دشمن اشغالگر امروز (2012/11/28) بار دیگر متحمل زیان از سوی مجاهدین امارت اسلامی افغانستان شد.

در حادثه ای در ولایت فاریاب ، ساعت 9 صبح به وقت محلی سربازان مشترک دشمن بغرض اجرای عملیات به منطقه “قره غولی المار” آمده بودند،بر اثر این یورش 2 تانک شان هدف انفجار مین های مجاهدین قرار گرفته و 12 تن از سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.قابل یاد آوریست که تانک های فوق کاملا نابود شده اند.

در حادثه دیگری در بکوای ولایت فراه تانک اشغالگران آمریکایی بر روی مین رفته و منفجر شده است.در این حادثه یک تانک دشمن نابود و 3 تن از سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر