
نوشته : حبیب الله هلال
افغانستان سرزمینى است که همواره بستر حوادث غم انگیز سیاسى، نظامى و اجتماعى بوده است. خاطرات تلخ و تراژدى غمناک سالهای گذشته و خاصتا هفته های اخیر خود نمایشى از صحنه ها و قصه هاى غم انگیزى چون قتل و نسل کشی ، غارت، اشغال کشور، ویرانیها ، مهاجرت ، ظلم و استبداد در این دیار مى باشد.
در هفتهء جاری کدام عمل فاشیستی و ضد بشری که در ولسوالی پنجوائی ولایت قندهار بوقوع پیوست نمونه ومثال از جمله اعمال بیشماری است که دیوانه ها و مریضان روانی و افراد مبتلا به (HIV AIDs) در کشور عزیزمان افغانستان انجام میدهند. اما این حادثه نه اولین و نه هم آخرین حادثه از جمله حوادث بیشماری است که هر روز در گوشه و کنار این کشور اشغال شده رخ میدهد و برای ماست مالی کردن و سرپوش گذاشتن و نجات از مواخذهء قانونی عامل انرا فردی دیوانه و مریض روانی معرفی میکنند؟!!!آیا حکومت دموکرا سی و حقوق بشر غربی این اجازه را میدهد که به افراد روانی و دیوانه سلاح داده شود و انها هر چه میخواهند انجام دهند؟!!!
آیا تمامی جنایات وحشیانه ونابخشودنی که در طول این یازده سال رخ داده است عاملین و مرتکبین آن افراد دیوانه وروانی بوده اند؟!!!
بله آنها راست میگویند تمامی کسانی که به افغانستان اعزام میشوند افراد مبتلا به امراض روانی , امراض مهلک ایچ آی وی (ایدز) و جانیان , قاتلان و خون آشامی هستند که در کشور خودشان نیز روزانه چنین اعمالی را انجام میدادند. و ما هیچ گله ای از آنها نداریم برای اینکه یهودیان و نصاری همیشه با انبیاء و کتب اسمانی و مسلمانان دشمنی نموده اند و این فیصلهء قرآنی است و قران کریم در این باره برایمان واضح نموده است . اینکه آمریکائیان این اعمال را انجام میدهند آنها در واقعیت چهره های واقعی که قرانی بیان داشته است را ظاهر مینمایند و اما اینکه این نظام و رژیم مزدور و دست نشانده موجود در این باره خاموش است این در اصل اسلامیت این رژیم را نشان میدهد ما در اینجا این را گفته میتوانیم که افراد و کسانی که بیشتر از بیست سال مردم را بنام جهاد زیر قیادت خویش نگاه داشتند باید امروز از آنها پرسیده شود که شما این جهاد در مقابل روسها را برا ی حاکمیت قران و حفاظت هموطنان مینمودید و یا برای حصول و حفظ قدرت ومنصب خویش؟!!!
اگر برای حاکمیت قران و حفاظت هموطنان از جور , ظلم , ستم و کشتار جهاد مینمودید پس چگونه حضور خود را در حکومت مزدور توجیه میکنید حال آنکه به قران بی حرمتی میشود و هموطنانتان بیگناه به شهادت میرسند و این عکس العمل آنها در اصل پرده از چهرهای نقاب زدهء شان بر میدارد که آنها برای قران , دین ,ناموس و حفاظت هموطنان خویش جهاد ننموده بودند و فقط وفقط برای حصول وحفاظت موقف وکرسی جهادمینمودند و از این ملت استفادهء سوء نمودند ولی الحمد لله این ملت مسلمان است , همانگونه که این ملت در مقابل روسها دو میلیون قربانی و شهید دادند در مقابل امریکائیان نیز اینگونه خواهد بود.
اکنون باید از رژیم مزدور در نظام موجود پرسیده شود برای انکه کسانی که در مقابل این وحشی گریهای اشغالگران مظاهره و تظاهرات مینمایند را بنام آشوبگر و اوباش معرفی میکنند و کسانی که از شدت کار بگیرند را بنام طالب و القاعده معرفی مینمایند طالب و القاعده را یک طرف بگذاریم من به این رژیم و کرسی نشینان آن میگویم که شما نظام دست نشاندهء خویش رامحافظ حقوق شهروندی و اسلامی میخوانید آیا این محافظت از حقوق شهروندانتان و اسلام برایتان چه حکم میکند که شما در دفاع از حقوق شهروندانتان چه باید بکنید؟
مایان با گذشت سالیان متمادی و ازشمار گذشتن مظالم اجنبی های اشغالگر بیان نموده میتوانیم که در طول این سالیان متمادی حضور اشغالگران در کشور برای مسلمان نه حفظ جان , ناموس , اسلام , قرآن مانده است .ولی علی رغم تمامی این جنایات غم انگیز و ضد انسانی که روزانه در کشور انجام میشود آنها بازهم پیمانهای و استراتژیهای طویل المدت را با این کفار وناقضان حقوق بشر انجام میدهند.
آیا این به این معنا نیست که اینها در انجام این جرائم با یهودیهای غربی شریک جرم هستند و برایشان میگویند که اگرمسلمانان را میکشید و یا به عزت ,عفت و ناموس انها تجاوز مینمائید و یا هم به دین انها بی حرمتی میکنید و قرآن را میسوزانید و خلاصه هر چه میخواهید انجام دهید و لی در این کشور بمانید و از ما حفاظت کنید!!
اما ملت مسلمان افغانستان همهء اینها را درک نموده و مینماید و همیشه برای مقابله و خروج اشغالگران و یهودیان غربی در کنار وهمکاری تمام عیار با مجاهدین بوده ومیباشند ولی چیزی که بسیار تاسف بار و خنده آور و درعین حال جرم نابخشودنی است , اینست که آنها در مراحل اول اشغال کشور در عوض قتل و کشتار عوام الناس صرف دو هزار دالر خون بها به بازماندگان آن میپرداختند ولی اکنون که هستی آنها روبه نیستی نهاده است و دیگر توان پرداخت آن دو هزار دالر را نیز نداشته , شیوه و راهکارجدیدی را پیش کش نموده اند که برای هرآنچه از قبیل قتل عام ,بی حرمتی ودیگر حوادثی که در کشور انجام میدهند صرف یک معذرت خواهی کافی و بسنده است .
من برای کرزی این را میگویم که اگر در آخرت در نزد خدا و رسول الله از تمامی اعمالی که انجام داده ای معذرت خواهی کنی آیا معذرت خواهی تو قبول خواهد شد که تو امروز آنرا برای گذشتن از هر جنایتی که روانیهای غربی مرتکب میشوند قبول میکنی.
شما شاهد حال خواهید بود که سرانجام این مظالم یهود و کفار چنان خواهد بودکه خداوند یهودیها را توسط هیتلر تباه و برباد نمود و بعد از ان انگلیسها و روسها را در افغانستان به نیستی رسانید و ان شاءالله بزودی این نواسگان درندگان وحشی با سرانجام نیاکان خود مبتلا خواهند شد.
ان شاءالله
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر