اوباما رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر انگلیس در حال تماشای مسابقات بسکتیال میباشد و از آن لذت میبرد.
اما در جایی دیگر (افغانستان- قندهار- پنجوایی) افرادی در غم و اندوه عزیزانشان به غم نشسته اند . غمی را که سربازان وحشی و جنایتکار آمریکایی برای آنها به وجود آورده است. همان سربازانی که اربابانشان بدون خیال در حال دیدن مسابقات بسکتبال و لذت از آن در اوهایو میباشد.بدون آنکه بدانند و درک کنند که در جایی دیگر اشک های خانواده هایی جاری است و علت آن هم خود این افراد میباشند.
::برای بزرگ نمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید::






هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر