۲۴ اسفند، ۱۳۹۰

سویی شادی و سویی دیگر غم و اندوه


اوباما رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر انگلیس در حال تماشای  مسابقات بسکتیال میباشد و از آن لذت میبرد.


























اما در جایی دیگر (افغانستان- قندهار- پنجوایی) افرادی در غم و اندوه عزیزانشان به غم نشسته اند . غمی را که سربازان وحشی و جنایتکار آمریکایی برای آنها به وجود آورده  است. همان سربازانی که اربابانشان بدون خیال در حال دیدن مسابقات بسکتبال و لذت از آن در اوهایو میباشد.بدون آنکه بدانند و درک کنند که در جایی دیگر اشک های خانواده هایی جاری است و علت آن هم خود این افراد میباشند.








::برای بزرگ نمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید::


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر