۱۸ اسفند، ۱۳۹۰

میزان بالای خودکشی در میان سربازان آمریکایی


اخیرا یک مطالعه نشان میدهد که خود کشی میان سربازان آمریکایی در سال های اخیر افزایش یافته است .
این مطالعه نشان داده است که با وجود بخش سلامت در ارتش آمریکا خودکشی در میان سربازان افزایش داشته است .
پزشکانی که این مطاله را انجام داده اند اعلام کردند نرخ خودکشی را در میان سربازان آمریکایی از سال 2004 تا 2008  ، 80 درصد افزایش یافته است.
بنا به گفته ارتش آمریکا حدود 40 درصد از این خودکشی ها مربوط به سال 2003 بوده که در جنگ عراق رخ داده است.
پزشکان آمار خودکشی در ارتش آمریکا را بی سابقه خواندند.
این مطالعه میافزاید که بسیاری از خودکشی های سربازان در صفوف کوچک رخ میدهد و حدود یک سوم آنها در ماموریت های نظامی رخ داده است.
مطالعات نشان میدهد که تعداد قابل توجهی از سربازان دچار بیماری روانی هستند از جمله افسردگی ، ترس و استرس و 25 درصد از خودکشی ها مربوط به مشکلات روانی میباشد.
پزشکان ارتش آمریکا این وضع را در بین سربازان وخیم میدانند و میگویند که باید هرچه زود تر راهی را برای بهبود بیماری های روانی سربازان پیدا کرد ، و مراقب روان سربازان باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر