
مقامات کشور اشغالگر بریتانیا خبر داده اند که شش عسکر بریتانوی شام روز گذشته در ولایت جنوبی هلمند بر اثر انفجار ماین هنگام گزمه کشته شده اند .
مجاهدین امارت اسلامی در این رابطه گذارش داده اند که این واقعه شام روز گذشته حوالی ساعت هفت بجه در میان دوراهی ویخچال منطقه نهر سراج از مربوطات ولسوالی گریشک هنگامی صورت گرفت که یک تانک گزمه اشغالگران بریتانوی با ماین مجاهدین بر خورد کرد .
مجاهدین منطقه می گویند که در این انفجار تانک دشمن طعمه حریق گردیده و تمام سرنشین آن در آن سوخته اند .
مقامات بریتانوی ابتدا در مورد کشته شدن عساکر خویش بصورت شک و تردید اظهار نظر کرده و سپس با گذشت چند ساعت کشته شدن شان را تایید کردند .
مطبوعات آزاد در این رابطه خبر داده بودند که این واقعه شام روز گذشته در منطقه یخچال ولسوالی کرشک نزدیک یک مرکز نظامی نیروهای آیساف رخ داد است .
قابل یاد آوری است که این واقعه در این اواخر یک واقعه بسیار خونین برای اشغالگران بریتانوی محسوب می شود که در انفجار ماین زمینی به آنان وارد شده است .
قابل ذکرست که خبر کشته شدن این افراد، امروز صبح از طریق ویب سایت الاماره بنشر رسیده است .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر