۰۳ اسفند، ۱۳۹۰

تیراندازی به پلیس بحرین با اسلحه ساخت ایران


وزارت کشور بحرین روز چهارشنبه 22-2-2012 اعلام کرد 4 تن را به اتهام حمله با بمب دست ساز کوکتل مولوتف به خانه یک افسر پلیس ضد شورش بازداشت کردند.

محمد العرب گزارشگر العربیه در بحرین اعلام کرد افراد بازداشت شده ضمن اعتراف به هجوم به خانه افسر پلیس اظهار داشتند آنها به دلیل عضویت این فرد در پلیس ضد شورش، او و خانواده اش را هدف قرار دادند.

در این حمله افسر پلیس و فرزندانش زخمی شدند. در همین حال هفته گذشته یک فیلم ویدیویی در یوتیوب پخش شد که نشان می دهد برخی از معترضان که در منطقه " دیره " تظاهرات کرده بودند با اسلحله گرم به سوی نیروهای پلیس آتش گشودند .

گزارشگر العربیه می گوید " این فیلم که بیانگر استفاده تظاهرکنندگان از اسلحه گرم در روزهای اعتراضات است توسط خود آنها ضبط و پخش شده است."

العرب همچنین افزود : " اسلحه گلوله هایی که پلیس بحرین آنها را کشف کرد از نوع 8 میلیمتری است و بر روی آنها " ساخت ایران " نوشته شده است.

سرلشکر حسام سویلم کارشناس امور نظامی نیز گفته است این نوع اسلحه توسط حزب الله لبنان و حماس مورد استفاده قرار می گیرد و در شهر اراک ساخته می شود و برای ترور استفاده می شود.

گزارشگر العربیه همچنین گفت : " چندین نفر از افراد پلیس بحرین پس از پایان کار اداری مورد هجوم افراد مسلح واقع شدند... این حملات بیشتر در مناطقی به وقوع می پیوندد که سازمان های غیرقانونی مانند جنبش حق ، آزادگان بحرین، رهایی و وفاق فعالیت می کنند."

العربیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر