۰۱ اسفند، ۱۳۹۰

سخنگوی امارت اسلامی : طمع دشمن بر تسلیم شدن مجاهدین در ولایت لوگر کاملا بی جا و بی اساس است

 
 
از روز گذشته به این سو ، رادوی آزادی راپور می دهد که بطور خیالی در مرکز ولایت لوگر و شش ولسوالی این ولایت ، تعدادی از مجاهدین اراده دارند که به اصطلاح با اداره اجیر یکجا و تسلیم شوند و مقامات اجیر ولایت لوگر نیز در این مورد چنین ادعایی نموده اند که ما این ادعا را بشدت رد می کنیم .
این گونه ادعا ها و افواهات ، در جریان ده سال جهاد جاری ، در مواقع و مناسبت های مختلف شده است که به هیچ وجه حقیقت ندارد .

حلقات استخباراتی اداره اجیر ، در بعضی مناطق کشور، بصورت تقلبی و مصنوعی پروگرام هایی را منعقد نموده و رسانه را نیز در جریان دانداخته اند که بظاهر تعدادی از مجاهدین سلاح های شان را پیش روی شان گذاشته و به فریضه الهی و مقدس جهاد پشت نموده و ارمان و آرزوی هزاران شهید شان را به باد هود داده اند !!! اما در حقیقت حالات بر عکس این ادعا جریان داشته و دارد . در تعداد و شمار مجاهدین در سطح کشور ازدیاد صورت گرفته و در هر منطقه گام های عملی در جهت پیوستن بصفوف مجاهدین برداشته شده است ؛ حتی که در صفوف اردوی اجیر اداره کابل نیز کسانی هستند که با درک و اقعیت و حقیقت ، با جان فشانی و قربانی دادن بصفوف امارت اسلامی می پیوندند .
ما از تمام رسانه ها بشمول رادیو آزادی مطالبه می کنیم که اینگونه راپور ها خیالی را که فقط جنبه تبلیغاتی محض دارد ترتیب و پخش نکنند بلکه راپورهای شان را بر مبنای واقعیت تهیه و نشر کنند .
از طرف دیگر علت کم شدن سطح حملات بر علیه دشمن این نیست که خدای نکرده در این ولایت مجاهدین ضعیف گشته اند بلکه امسال بعلت برف باری های سنگین و سرد شدن هوا ، نقل و حرکت در بعضی از ولایات و نقاط کشور بسیار مشکل شده است که این هیچ گاه و به هیچ صورت بمعنای متوقف شدن جهاد در آن مناطق نیست؛ جهاد یک فریضه الهی است و تاوقتی که کشور در تحت اشغال و این فریضه بر ذمه و دوش مجاهدین عاید باشد ، جهاد نیز ادامه خواهد داشت  ان شاءالله .

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان
۱۴۳۳/۳/۲۸ هــق
۲۰۱۲/۲/۱۹  م

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر