۱۲ آبان، ۱۳۹۱

عساکر با احساس در هلمند ۵ عسکر مزدور را هلاک نموده و به مجاهدین پیوستند

n_14715_3

قاری یوسف احمدی: گزارش های رسیده از ولایت هلمند حاکی است که دیر وقت شب گذشته ، ۶ عسکر با احساس افغان به سرپرستی قومندان عصمت در منطقه اوپاشک ولسوالی گریشک، ۵ عسکر اجیر را هلاک نموده اند .

خبرمی افزاید، عساکر با احساس و قهرمان پس از این عملیات متهورانه ، بهمراه یک عراده موتر کرولا ، ۶ میل کلاشنکوف، یک میل پیکا، یک خفیف و مقادیری مهمات بمجاهدین امارت اسلامی پیوسته اند .

این درحالی است که چندی پیش یک عسکر قهرمان افغان ( عتیق الله ) در یک حمله مشابه  در منطقه باباجی این ولایت ، ۳ عسکر بریطانیایی را هلاک نموده و سپس بهمراه یک میل پیکا بمجاهدین امارت اسلامی پیوسته بود .

قابل ذکرست که این گونه حملات که در این اواخر بیش از پیش منظم گردیده و شدت بیشتری نیز یافته است، تزلزل قابل وصفی در صفوف اشغالگران خارجی و اجیران داخلی شان ایجاد نموده است  بطوری که هر دعوای شان برای جلوگیری از این گونه حملات نیز کاملا نا موفق بوده است و طبق گفته مسئولین جهادی، این حملات در آینده نیز با شدت بیشتر و پلان بهتری ادامه خواهد داشت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر