۲۷ آبان، ۱۳۹۱

پادشاه عربستان برای عمل جراحی وارد بیمارستان ریاض شد

عبدالله بن عبدالعزيز  پادشاه عربستان


ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان امروز برای عمل جراحی ستون فقرات در بیمارستان گارد ملي شهر رياض بستری شد.
به گزارش خبرگزاری عربستان "واس" وی قرار است که در یکشنبه شب زیر تیغ جراحی برود.
ملک عبدالله به دلیل درست نصب نشدن فیکساتور کمرش در عمل قبلی بار دیگر به اتاق عمل میرود.
دفتر كاخ پادشاهي عربستان هفته قبل در بيانيه‌اي اعلام كرده بود وی این هفته در بيمارستان گارد ملي شهر رياض از ناحیه کمر تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت .
ملك عبدالله اكتبر سال 2011 نيز از ناحيه مهره سوم ستون فقرات تحت عمل جراحي قرار گرفت و سال 2010 هم به علت دررفتگي غضروفي در يكي از بيمارستان هاي آمريكا بستري و 2 بار جراحي شد و دوران 3 ماهه نقاهت خود را خارج اين كشور گذراند.
ملك عبدالله كه سال 2005 پس از مرگ ملك فهد به قدرت رسيد ، ژوئن 2012 شاهزاده سلمان بن عبدالعزيز را كه 13 سال كوچكتر از خودش است ، به وليعهدي منصوب كرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر