۱۱ آبان، ۱۳۹۱

22 نفر براثر انفجار یک تانکر گاز در سعودی کشته شدند

sudi_15837_247053

گزارشگر تلویزیون العربیه روز پنجشنبه 1-11-2012 از کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن 60 تن بر اثر انفجار یک تانکر حامل گاز در ریاض پایتخت سعودی خبر داد.

محمد الیوسی در گزارش خود به تلویزیون العربیه گفت :"ساعت 7.20 بامداد امروز پنجشنبه یک تانکر حامل گاز هنگام گذر از زیر پلی واقع در چهار راه شیخ جابر در شرق شهر ریاض پایتخت سعودی براثر برخورد با ستون پل واژگون شده و سپس منفجر گردید".

این گزارش می افزاید: ساختمان صنعتی شرکت "الزاهد" تقریبا به طور کامل در این انفجار ویران شد و ده تن از کارکنانش ناپدید شدند".

شاهدان عینی می گویند همه خودروهای مجاور این شرکت نیز آتش گرفتند.

وطبق این گزارش به محض وقوع انفجار ماشین های آتش نشانی به سرعت در صحنه حادثه حاضر شده و شعله های آتش را خاموش کردند.

به گفته گزارشگر العربیه نیروهای حمایت مدنی وابسته به وزارت بهداشت سعودی آسیب دیدگان این حادثه را با آمبولانس و هلیکوپترهای نجات به بیمارستان های شهر ریاض انتقال دادند.

به گفته یکی از اعضای سازمان حمایت مدنی سعودی راننده کامیون در این حادثه به شدت زخمی شده واکنون در یکی از بیمارستانهای ریاض بستری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر