
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه 13/10/2012 سه نقطه را در مرکز نوار غزه بمباران کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، جنگنده های صهیونیست یک فروند موشک را به زمینی خالی در نزدیکی مسجد "الصفا" در ورودی اردوگاه "البریج" در مرکز نوار غزه شلیک کردند.
همچنین جنگند های این رژیم موشکی دیگر را به زمینی خالی در نزدیگی نیروگاه تولید برق در شرق اردوگاه "النصیرات" و یک موشک را نیز به منطقه ای خالی از سکنه در شمال غزه شلیک کردند.
منابع مذکور تاکید کردند که این حملات تنها خسارت های مادی در پی نداشته و هنوز خبری در مورد تلفات جانی احتمالی منتشر نشده است.
شب جمعه پیکارجویان غزه راکتی به سمت جنوب اسرائیل شلیک کردند که در نزدیکی یک ساختمان مسکونی در شهر نتیوت منفجر شد.
ارتش اسرائیل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز حملاتی به نوار غزه کرده بود.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر