
طوریکه ملت بیچاره و رنجدیده ما ازهر سو شکار مظالم و وحشت های تکان دهنده میباشد و روزانه فریاد های هموطنان بی دفاع ومظلوم ما از دست وحشی های اشغالگر واجیران داخلی آنان به گوش می رسد.
اکنون خادستان وحشی صفت و بقایای رژیم سابق کمونیستی در وزارت داخلۀ اداره مزدور کابل ،آمران و ماموران تصمیم گرفته اند که در زندان پل چرخی از تمامی زندانیان سیاسی نسخه های قرآن عظیم الشان و دیگر کتب دینی جمع آوری گردد زیرا نظر به گفته های آنها درقرآن عظیم الشان و دیگر کتب دینی مردم به اصطلاح شان به ترورزم تحریک شده حرکات ناگواری را می آموزند !!! به همین دلیل ازتمامی زندانیان، کتب دینی و نسخه های قرآن عظیم الشان را جمع آوری نموده اند.و جای بسیار افسوس و تعجب اینست که این اقدام مطابق به همان تاریخ انجام شده که درآن اشغالگران وحشی صفت امریکائی در بگرام نسخه های قرآن عظیم الشان را اهانت کرده آتش زدند.
همچو اعمال آشکارا ثابت مینمایند که این اقدام ادارۀ اجیر کابل به امر و هدایت چه کسی انجام گردیده است و برای کدام هدف انجام میشود؟ زیرا جنرالان امریکائی در بگرام نیز درجنایت شان دلیل گفته بودند که آنها به دلیل این قران پاک را آتش زده بودند که مردم از این کتب سوء استفاده مینمایند.!!!
همچنان مسئولین به اصطلاح امنیت ملی، غرض اذیت و تحت فشار روحی قراردادن صدها زندانی مظلوم و بی دفاع را به نام این وآن از سکنه زندانیان عامه بیرون کشیده و در غرفه های یک نفری قید نمودند و ازتمامی سهولت های حیات آنان را محروم ساختند و زندانیان مظلوم و بیچاره به اساس مکلفیت دینی شان در اعتراض به این اعمال ضد بشری و غیراسلامی توسط مسئولین امنیت ملی دست به اعتصاب غذائی نیز زده اند که درجریان آن شمارهنگفتی از زندانیان دهن شان را دوخته اند و ازسوی مسئولین زندان نیز بر زندانیان برق و مواد غذائی قطع گردیده است.
زندانیان از دو روز بدینسو هیچ چیزی نخورده اند و درحالت بسیار بدی قرار دارند.این درحالیست که صدای زندانیان از طرق تمامی وسائل ممکن قطع و خاموش گردیده است . و به رسم رواج از گلو گرفته شده اند و کسی هم اجازه ندارند تا از این حالت مظلومانه زندانیان، آگاه شوند.
امارت اسلامی افغانستان چنین برخورد ظالمانه با زندانیان را نادرست ، غیراسلامی و غیرافغانی و ضدبشری دانسته و به شدید ترین الفاظ آنرا محکوم مینماید و به عاملین آن هوشدار می دهد که از این اعمال وحشیانه تان به ملت افغان حساب ده خواهد بودید.
در پهلوی آن ازسازمان ملل متحد ، اداره های حقوقی و صلیب سرخ جهانی با جدیت مطالبه مینماید که از این اعمال نامشروع و غیر انسانی اراکین اداره کابل با قاطعت جلوگیری نمایند و در اعطای حقوق زندانیان سیاسی در داخل و خارج از افغانستان همکاری نمایند.
امارت اسلامی به وکیلان اسلام نما در پارلمان اداره کابل تذکر میدهد که در یک کشور اسلامی محرومیت از تعلیم دینی ، دشمنی به قرآن کریم و شکنجه زندانیان سیاسی که اکثرآنان عالمان دینی و حافظان قرآن کریم اند جریان میدارد و شما صرف تماشا چیان قرار گیرید پس شما نیز در این جرایم شریک دانسته میشوید.
امارت اسلامی برملت خود صدا مینماید که درهرمقطع کشور درمقابل اداره اجیر کابل و باداران شان مردانه وار بیستیند و انتقام ازآنانی بگیرید که برخورد وحشیانه با آن برادران تان مینمایند که جهت قایم نمودن حاکمیت اسلام وآزادی کشور به مشکلات دست وگریبان میباشند.
امارت اسلامی افغانستان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر