۱۶ اسفند، ۱۳۹۰

عذر خواهی دولت لیبی از بریتانیا به دلیل بی حرمتی به قبر سربازان این کشور


وزارت خارجه بریتانیا حملات به قبور سربازان بریتانیایی در بنغازی، لیبی، را "هولناک" توصیف کرده است.
وزارت خارجه گفت که ۲۰۰ قبر و یک صلیب یادبود در گورستان نظامی بریتانیا در بنغازی آسیب دیده است.
گورستان جنگی بنغازی نیز هدف گرفته شد. هر دو گورستان محل دفن سربازان بریتانیایی و کشورهای مشترک المنافع است که در جریان جنگ جهانی دوم کشته شدند.
مقام های لیبیایی عذرخواهی کرده و قول به دام انداختن مسئولان را داده اند.
شورای انتقالی ملی لیبی این حمله را "غیراخلاقی، غیرمسئولانه و مجرمانه" توصیف کرد.
عده ای این کار را  تلافی به بی حرمتی به قرآن میدانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر