۲۴ اسفند، ۱۳۹۰

پیغام همدردی جان آلن برای افغان ها !!؟؟


نوشته : احمد فارسی

جان الن: اگر افغانان بخواهند حاضریم بعد از پایان ۲۰۱۴ نیز ارزش های دینی شان را پامال واطفال شانرا با خاک وخون یکسان کنیم

چند روز قبل جان الن فرمانده نیروهای اشغالگر ناتو در افغانستان با کمال بی شرمی اعلان کرد در صورتیکه مردم افغانستان بخواهند نیروهای اشغالگران بعد از پایان سال ۲۰۱۴ نیز در افغانستان باقی می مانند.

جان الن وهم کیشان او بعد از آنکه بارها به دین مردم افغانستان اهانت کردند، قرآن کریم کتاب مقدس آنانرا به آتش کشانیدند، به مساجد آنان بی حرمتی کردند، بالای اجساد شهدای شان پیشاب کردند، اطفال بیگناه شانرا به گلوله بستند، بر خانه های شان داخل شده وبر عفت، عزت وناموس آنان تجاوز کردند، موسفیدان شانرا مورد آزار واذیت جنسی قرار دادند، جوانان آنانرا به زندان های تاریک وجهنمی خود انداخته وانواع واقسام مختلف اذیت وشکنجه را بر آنان تجربه کردند، بم های هفت هزار پاوندی وخوشه یی، وطیاره های بی ۵۲ وبی پیلوت خودرا بر مردم بیچاره ومسکین افغانستان تجربه کردند، واینک اخیرا با کشتن عمدی وطرح شدهء دهها تن از اهالی زنگ آباد ولسوالی پنجوایی به جرم مسلمان بودن وافغان بودن صفحه دیگری  بر تاریخ ظلم، وحشت و درندگی خود افزودند سپس بعد ازینهمه دست به سینه گذاشته ومیفرمایند که اگر خدمت دیگری نیز تقاضا داشته باشید ما حاضریم.
از سوی دیگر فهمیده نشد که منظور جان الن از مردم افغانستان اداره دست نشاندهء خود امریکا میباشد یا ملت مسلمان افغانستان؟ واگر مقصد اداره مزدور باشد واضح است که موجودیت این اداره وابسته به موجودیت اشغالگران در منطقه میباشد ومنافع آن جز در کنار نیروهای اشغالگر تامین شده نمیتواند وتحت حمایت همین نیروهای وحشی به زندگی بردگی خود ادامه میدهد. بزرگان این ادارهء مزدور به افغانستان وابستگی ندارند وبه بهبود اوضاع نیز امیدوار نمیباشند ازینرو خانواده های شان اکثرا در امریکا واروپا بوده وآنها صرف بغرض جمع آوری پول به افغانستان آمده اند.
عدهء دیگری از وابستگان این اداره فاسد همان کمونستانی هستند که سالها با مردم افغانستان جنگیده اند، شهادت بیش از یک ونیم ملیون ومعلولیت بیش از سه ملیون ومهاجرت حدود هفت ملیون مسلمان افغانستان تنها بخاطر مسلمان بودن از دستاوردهای این قشر پلید ومردود جامعه افغانی است وآنان اکنون زیر چتر اشغالگران به زندگی نفرتبار خود ادامه میدهند وبخاطر دشمنی دیرینه وآشتی ناپذیری که با مسلمانان دارند نیروهای اشغالگر در بخشهای نظامی وامنیتی بغرض سرکوب وتعذیب وشکنجه مسلمانان بالخصوص مجاهدین از وجود آنها استفاده مینمایند.
طبقهء سوم وابسته به این اداره فاسد بقایای حکومت به اصطلاح مجاهدین هستند که زمینه ساز ورود نیروهای اشغالگر به افغانستان بوده در کنفرانس بن به نمایندگی از اتحاد بدنام شمال اشتراک نمودند وتمام خواسته های دشمنان اسلام را با جبین کشاده پذیرفتند وسند اشغال افغانستان را به امضا رسانیدند که یکی از مواد آن داشتن دست باز امریکایی های در افغانستان میباشد واین ماده ومواد دیگر متضمن آزادی نیروهای اشغالگر در زمان ادارهء کرزی طی موافقتنامهء بوسیلهء داکتر عبد الله وزیر داخلهء وقت امضا گردید.
این خائنین ومعامله گران جهاد در هنگام حکومت خود بزرگترین ضربه را بر پیکر جهاد وارد نمودند که اثری از اسلام در آن به مشاهده نمیرسید. در جریان حکومت چند سالهء شان یک حکمی از احکام اسلام در سراسر کشور تطبیق نکردند. در سراسر کشور همان تشکیلات وقوانین حکومت کمونستی برقرار ونافذ بود وبا این تفاوت که در زمان حکومت کمونستی یک نظام وجود داشت ولی درین حکومت هیچ نظامی حاکم نبود وخود افراد حکومت هر کدام به اندازه توانایی وقدرت خود حاکمیت داشت.
این گروهها همه تشکیل دهندهء ادارهء فاسد وخاین کابل بوده واقلیت ناچیز میباشند که حساب آنها از ملت مسلمان افغانستان کاملا جدا است.
اما اگر مقصد جان الن ملت مسلمان افغانستان باشد، این مردم از آغاز اشغال مخالف نیروهای اشغالگر بوده روز به روز قهر وخشم شان نسبت به آنها بیشتر میشود. برعلاه بر مبارزه وجهاد پیهم ودندان شکن این ملت در جریان ده سال گذشته تظاهرات مردم در سراسر کشور بر ضد نیروهای کفری وشعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر یهود ونصاری، شما دشمنان دین، ناموس وخاک ما هستید، دشمنان اسلام از وطن ما بیرون شوید، این وطن شیرمردان است، کافران هیچگاه درین وطن پیروز نشده اند ... وامثال آن مبین این واقعیت است که مردم مسلمان افغانستان نه خریده میشوند ونه برده وغلام میشوند.
در این شکی نیست که اشغال افغانستان توسط نیروهای صلیبی امریکا بروی اهدافی صورت گرفته است که هنوز لله الحمد هیچکدام آن بر آورده نشده است وشاید امریکا آخرین تلاشهای خودرا بکار اندازد تا به اهداف منطقوی وفرامنطقوی خود نایل شود ولی بحکم ضرب المثل "سالی که نیکوست از بهارش پیداست" دایره فعالیت های مجاهدین روز به روز وسیعتر میشود ودر آنسو دایره فعالیت های اشغالگران روز به روز تنگتر میشود.

علاقمندی مردم مسلمان افغانستان به مجاهدین روز به روز بیشتر میگردد وبرعکس مخالفت، نفرت وانزجار شان نسبت به قوای خارجی اشغالگر بیشتر میشود.

پشتیبانی اعضای اشغالگر ناتو وسایر همفکران امریکا نسبت به قضیه افغانستان روز به روز کمتر میشود وپشتیبانی مسلمانان جهان از مجاهدین روز بروز بیشتر میگردد.

هر روز مردم جهان بیشتر به وحشی گریهای نیروهای اشغالگر ناتو آگاهی حاصل میکنند واز عملکرد نیروهای صلیبی متنفر میشوند ومتوجه حقانیت جهاد برحق افغانستان میشوند.

تحلیلگران اقتصادی جهان به این باورند که در صورت ادامهء جنگ اقتصاد اروپا وضع نابسامانی خواهد داشت زیرا در آنصورت کشورهای ثروتمند نمیتوانند کشورهایی را که به بحران اقتصادی مواجه میشوند کمک کنند وبدینترتیب ثبات اقتصادی در اروپا حفظ گردد ورد نتیجه بحران اقتصادی دامنگیر تمام اروپا وحتی تمام کشورهای غربی میگردد وبرعکس کشور چین، جاپان وبعضی کشورهای دیگر جنوب شرق آسیا در وضع بهتر قرار میگیرند که این حالت برای غرب خیلی ناخوشایند خواهد بود.

مهمترین از همه اینکه بعد از شکست وپارچه شدن اتحاد شوروی بدست مجاهدین افغانستان امریکا درک کرد که یگانه عامل پیروزی مسلمانان بر کشورهای بزرگ وقدرتمند همانا جهاد است وبخاطر تضعیف مسلمانان ونجات از خطرات احتمالی آن که بعد از فروپاشی اتحاد شوروی متوجه غرب خواهد بود به علاج واقعه قبل از وقوع آن بپردازد در قدم اول تمام تحریک های جهادی بالخصوص رهبران وقائدین آنها را شناسایی وبنام حرکتها وشخصیت های تروریست شامل لست سیاه نمود ودر قدم بعدی خواست تا بغرض ریشه کن نمودن جهاد ومفکورهء جهادی علماء را سرکوب نماید ومدارس دینی را از بنیاد نابود سازد ورویهمرفته گلیم تمام حرکتهای جهادی را بالنوبه از روی زمین برچیند که درانصورت امریکا آقای بلا منازع جهان باقی خواهد ماند واسرائیل بدون تشویق وبا خاطر آرام سرزمینهای مسلمانان را یکی پی دیگر ببلعد.

یکی از اهداف مهم امریکا در حمله به افغانستان همین بود زیرا نظام اسلامی در آن حاکم بود وتعلیمات اسلامی روز به روز در آن گسترش می یافت همان بود که بخاطر قلع وقمع قلعه اسلام بر این کشور حمله صورت گرفت وبیشتر از ده سال این کشور شاهد وحشی گری های این متمدین خون آشام قرن بیست ویک بود اما این طرح وپلان دشمنان اسلام به لطف پروردگار ناکام گردیده دامنه جهاد وتعلیمات اسلامی بعد از حمله صلیبی بر افغانستان بیش از بیش گسترش یافته موفقیتهای بیشتری در این زمینه نصیب مسلمانان گردید. امریکا دربرابر شنیدن نام امارت اسلامی حساسیت داشت اما امروز مجبور شده است تا ایجاد دفتر سیاسی آنرا در کشور قطر بپذیرد وحاضر به مذاکره با نمایندگان آن گردد.

اینهمه نشانه های بارزیست که از شکست ها وعقب نشینی های نیروهای کفری وپیروزی وپیشرفت مجاهدین راه حق سخن میگوید ولی با آن هم اگر قوای اشغالگر ناتو میخواهد به اسلام ستیزی های خود لجوجانه در افغانستان ادامه دهد البته مقدرات خداوندی چنان است که نیروهای کفری با شرمساری وسرافگندگی جبرا از افغانستان اخراج گردند ودر نتیجه اقتصاد شان برهم خورده وکشور های شان متلاشی گردد وهیچ کافری بعد از آن فکر حاکمیت بر امت مسلمه را در سر نپروراند. و بار دیگر مسلمانان مقام ومنزلت از دست رفتهء خودرا باز یابند وآنگاهست که دشمنان در فکر نجات شوند اما مسلمانان یکی پی دیگر کشورهای از دست داده خودرا بدست گیرند وحاکمیت جهان از آنان گردد والبته این مرحله سرنوشت سازی خواهد بود واین آیهء کریمه "وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه ویکون الدین لله" تحقق خواهد یافت.

وما ذلک علی الله بعزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر