۲۳ اسفند، ۱۳۹۰

اشغالگران امریکایی شب گذشته بیشتر از ۲۰ تن مردم بی دفاع را درپنجوایی قندهار قتل عام نمودند



امریکایی ها محافظین صلح ؟ و وحشی، شب گذشته((۲۰۱۲/۳/۱۱ میلادی ) یکبار دیگر به خونهای مردم  بی دفاع قندهار، دست های کثیف شانرا رنگین ساختند.
یک خبرتازه از منطقه بلمبه ولسوالی پنجوایی ولایت قندهار میرساند که عساکر وحشی امریکائی مقیم پایگاه همین منطقه، ناوقت شب گذشته به بدرقه عساکر اجیرداخلی از پایگاه شان بیرون شده و درجوار پایگاه به چندین منزل هجوم برده اند. طبق معلومات ابتدائی ، وحشی های امریکائی درقریه بلمبه ولسوالی پنجوایی آن ولایت  دها تن  بشمول  پیرمردان، زنان واطفال را به شهادت رساندند. 

معلومات ابتدائی می افزاید،که مردم منطقه تا اکنون اجساد  ۲۰ تن  شهید را پیدا نموده اند که همه آن باضرب گلوله کشته شده و یا هم بر اطاق های خواب شان بم های دستی پرتاب شده است وازآن جمله درمنزل یک تن ازمردم عامه، بنام  " محمد وزیر "  بشمول شخص " محمد وزیر " ۱۱ تن  از مردم مظلوم  وبی دفاع کشور بشمول زنان واطفال با بی رحمی بسیار با فیرگلوله به شهادت رسیده اند.

ساکنین قریه بلمبه میگویند،این جنایت ساعت ۱۲ بجه شب گذشته رخ داده است که  طی آن وحشی های امریکائی با بدرقه اردوی اجیر بر منازل مردم هجوم برده  و به دلائل نامعلومی بدون تمیز چنین قتل عامی را انجام داده اند وبه اساس قول مردم منطقه ، احتمال  دارد که شمار شهداء ازین بیشتر باشد.زیرا اکثر مردم به محل های نامعلومی، مختفی شده بودند و درمخفی گاه های شان کشته شده اند.
وحشی های اشغالگر درهمین عملیات شان چندین منزل همین قریه را نیز به آتش کشیده اند و دربعضی رسانه ها ، اراکین امریکائی درمورد جنایات شب گذشته شان گفته اند که دراثر بمباران هوائی  چند تن اشتباها کشته شده اند؟ اما مردم محل این ادعا را نادرسیت میدانند و میگویند، که اصلا هیچ نوع بمباران صورت نگرفته است بلکه بیاید اجساد را بیبنید که همه با ضرب گلوله به شهادت رسیده اند و همه کشته شده گان مردم بی دفاع ، دهقانان ،زنان واطفال عامه اند.


ویب سایت الاماره میکوشد تا درمورد فاجعه شب گذشته اسامی ودیگر مشخصات قربانیان را با جزئیات بیشتر جمع آوری وبدست نشتر بسپارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر