۲۵ تیر، ۱۳۹۳

مجاهدین امارت اسلامی در انفجار وحشیانه اورگون پکتیکا دست ندارند




حوالی چاشت امروز در داخل یک مارکیت دربازار ولسوالی اورگون ولایت پکتیکا انفجاروحشیانه وظالمانه ای رخ داد که در اثرآن، بیشتر از بیست تن از هموطنان مظلوم ما شهید وده ها تن دیگر زخمی شدند، وگفته شده که در حادثه ده ها باب دکان نیز تخریب شده وبمردم خسارات هنگفت مالی وارد گردیده است.

چنانچه حقیقت این حادثه بعد از تحقیقات وبررسی بهتر برملا میگردد،اما آنچه را که ما صراحتا اعلان مینمایم این است که  مجاهدین در این حادثه دست ندارند،ونی همچو کردار واعمال کار مجاهدین است ونه هم انجام چنین کار بنفع مجاهدین میباشد، بلکه برخلاف آن، حفظ ،رفاه وامنیت هموطنان ما مکلفیت وموقف اصولی امارت اسلامی میباشد.

ما این حادثه المناک وظالمانه را با کلمات قاطع محکوم مینماییم،درمورد تلفات وخسارات آن شدیدا تکان خوردیم ودراین حادثه  با مصیبت زده گان ومتضررین اظهار همدردی مینماییم، وتعهد میسپاریم که در این زمینه حتی الامکان تحقیقات مینماییم.

چنانچه دشمن غرض بدنامی مجاهدین از هرنوع دسیسه استفاده مینماید ممکن است که حادثه امروز ولسوالی اورگون پکتیکا را نیز به مجاهدین منسوب نمایند.

بناء ما به رسانه وهموطنان خود صراحت میداریم که دراین حادثه مجاهدین دست ندارند ونی مسئولین امارت اسلامی انجام چنین جنایت را اجازه میدهند، لهذا درمورد اطمینان کامل داده میشود.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی

۱۴۳۵/۹/۱۷هـ ق

۱۳۹۳/۴/۲۴هـ ش ـــ 2014/7/15

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر