۱۸ تیر، ۱۳۹۳

50 شهید و بیش از 350 زخمی نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه



وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، تاکنون 50 نفر شهید و بیش از 350 نفر دیگر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این حملات بیشتر مناطق مسکونی و اراضی کشاورزی فلسطینیان هدف بمباران های جنگنده ها، قایق های جنگی و تانک های ارتش عبری قرار گرفته است.
در میان شهدا نزدیک به 20 زن و کودک دیده می شوند و ارتش صهیونیستی حتی بیمارستان ها را نیز از حملات خود در امان نگه نداشته است؛ به طوری که محوطه بیمارستان اروپایی در شهر غزه بامداد امروز چهارشنبه هدف قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر زخمی شدند و علاوه بر این، در حمله جنگنده های صهیونیستی به محوطه بیمارستان نظامی "بلسم" نیز خسارت های سنگینی به این بیمارستان وارد آمده بود.
در همین حال، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که این رژیم بیش از 160 هدف را در نوار غزه بمباران کرده است و بدین ترتیب، کل اهداف بمباران شده از آغاز دور اخیر تجاوزات به 440 هدف رسیده است. وی مدعی شد که ساختمان های وزارتخانه های امنیت داخلی، امنیت ملی و مقر پلیس دریایی حماس از جمله اهداف بمباران شده هستند.
گفتنی است که رژیم صهیونیستی از عصر دوشنبه گذشته باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است که در جریان این حملات تاکنون بیش از 50 نفر شهید و بیش از 350 نفر دیگر زخمی شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر