۰۳ اسفند، ۱۳۹۰

پیغام امارت اسلامی به اداره های امنیتی ، اردو و پولیس رژیم کابل

 

از آنجاییکه کشور ما عملا تحت اشغال متجاوزین غربی قرار دارد و در طول اشغال ده ساله به این طرف ، ملت ما با ظلم و وحشت های گوناگونی دست و گریبان است و مقدسات دینی و مذهبی ما بصورت مکرر با بی حرمتی و توهین مواجه می باشند؛ نسل جوان ما بطور آشکارا به نام آزادی بسوی انحراف اخلاقی و بی راه روی سوق داده می شوند و با گذشت هر روز ، باب فتنه های جدیدی گشوده می شود . مجتمع شهری و قروی در چوکات زندگی بسوی تقلید غرب تشویق می شود .  حیا و عفت از زنان ما به نام آزادی و حقوق زن !! برداشته می شود. تعداد زیادی از هموطنان ما بطرف دین منسوخ شدۀ عیسویت دعوت داده می شوند  و صدها دیگر از این گونه بدبختی ها و فتنه ها که از آغاز اشغال تا کنون زندگی ما را مورد هجوم قرار داده و از اسلام و فرهنگ، مردم ما را دور می سازند و تمام بدبختی ها بسبب تجاوز نا میمون غربی برای مان به ارمغان آورده شده است ؛ بناءً هرفرد از جامعه و معاشره ما برای تغییر حالت فعلی ، هم شرعا و هم وجدانا مسئولیت دارد که باید آن را انجام دهد.

آن عده از افغان ها که بنا بر دلایل مختلفی در صفوف اردو ، پولیس ودیگر ارگان های امنیتی اداره کابل شامل گردیده و عملا وظیفه اجرا می کنند از هر کس دیگری بهتر و موثر تر می توانند که به دشمن اشغالگر ضربه وارد نمایند. این گروه اگرچه در انتخاب راه،  دچار  خطای بسیار سختی شده اند زیراکه متاسفانه این افراد هم اکنون در صف مقابل مجاهدین راه حق ایستاد شده اند و بر علیه ملت مسلمان خویش اسلحه برداشته اند اما در این هیچ شکی نیست که در میان این افراد ، تعدادی از فرزندان اصیل کشور نیز هستند که به قیمت از دست دادن سر شان ، در مقابل اشغالگران ایستادشده و از نزدیک ، قاتلین هزاران افغان بیگناه  را از دم تیغ گزرانده اند که احساسات ، اقدام ، اعمال و اردۀ این جوانان قابل صد تقدیر است و مقام ریاست و مجاهدین امارت اسلامی ، همت و شجاعت آنان را ستایش و تجلیل می نمایند.
برای این که تمام جوانان شامل شده در تشکیلات ارگان های امنیتی اداره کابل ، مسئولیت دینی و افغانی خویش را ادا نموده و گناه افعال سابق خویش را جبیره نمایند  و همچنین نام خویش را در تاریخ اسلام و افغانستان با خط روشن ثبت نمایند ، امارت اسلامی افغانستان از آنان می خواهد که از روی احساسات اسلامی ، ننگ و غیرت ملی و اسلامی خویش ، میل سلاح های شان را بجای گرفتن بسوی ملت خویش ، بسوی اشغالگران خارجی بر گردانند تا به این شکل انتقام مظالم غم انگیر ده سال گذشته بر ملت خویش را از اشغالگران گرفته و نام خویش را در میان غازیان اسلام ثبت کنند .
این جوانان باید بدانند که آنان هم اکنون از هر فرد دیگری فرصت خوبی برای کامیابی دنیوی و اخروی در دست دارند ،نبی کریم ( صلی الله علیه وآله و صحبه وسلم ) می فرمایند " لایجتمع الکافر و قاتله فی النار " یعنی کسی که کافری را کشته باشد هیچ گاه با وی در آتش جهنم یکجا داخل نمی شود بلکه وارد بهشت می شود پس معلوم شد که کشتن یک کافر حربی ، سبب دخول جنت است  ؛ همچنین این مجاهدین غازی در صورت مرگ و زندگی ، در میان ملت بعنوان قهرمانان یاد خواهند شد و هر کس بر کارنامۀ آنان افتخار خواهد کرد . هرکسی از جوانان که دست به این گونه حملات بهادرانه می زند ، امارت اسلامی از روی مسئولیت دینی خویش تعهد دارد که این گونه جوانان قهرمان را تقدیر نموده و به هر وسیلۀ ممکن معاونت و کمک شان خواهد کرد .
امارت اسلامی تمام مسئولین خویش را هدایت می دهد کدام کسی که در صف مخالف بر علیه اشغالگران اقدام کند ، شخصا با وی و خانوادۀ ایش همکاری کامل نموده و برای تقدیر بیشتر این فرد را به ریاست امارت اسلامی معرفی نموده و از عمل او تجلیل نموده و همانند قهرمانان از آن  استقبال نمایند .
والسلام
امارت اسلامی افغانستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر