۲۷ بهمن، ۱۳۹۰

استقامت هنگام ابتلاء و آزمایش


در طول هفده سال گذشته ، امارت اسلامی افغانستان و تمام افراد آن ، از آزمایشات گوناگون موفقانه و کامیاب بیرون شده اند . به هرقدر که تبلیغات معاندین و مخالفین بر علیه امارت اسلامی شدت گرفته است، به همان اندازه امارت اسلامی در میدان عمل ادعای آنان را دروغ ثابت نموده است .
اکنون نیز با گذشت هر روز ، امارت اسلامی به ملت خویش و جهانیان عملا به اثبات رسانده است که معیار امارت اسلامی در اتخاذ تصامیم ، اهداف اسلامی و ملی می باشد .

با نظر به همین اصل ، ما با تمام جهانیان و خصوصا با کشورهای همسایه مسلمان خواهان ارتباط خوب هستیم اما همچنانکه دیگر کشورها منافع خویش را مقدم می دانند به همین منوال امارت اسلامی نیز منافع ملی و اسلامی خویش را مقدم و با  ارزش می داند واین نصب العین بلند و والا ، هدف مشترک و منزل مقصود تمام مجاهدین و منسوبین امارت اسلامی می باشد و در راه بدست آوردن همین اهداف ، ابتلاء ، مصائب وسختی های گذشته و فعلی را با پیشانی باز پذیرفته است .
نظم و اتحاد امارت اسلامی را از این بخوبی می توان فهمید که پس از سقوط کابل ، در اداره ، کار و اطاعت امارت اسلامی هیچ خللی بوجود نیامده است ؛ بلکه تشکیلات و اداره آن امروز نیز در همان سطح و جایگاه قرار دارد که در زمان اقتدار علنی امارت اسلامی قرار داشت .
باید گفت که امارت اسلامی نه بصورت یک تنظیم بلکه بصورت یک حکومت منظم کار و فعالیت می کند .برای تمام ولایات افغانستان تشکیلات منظم دارد و تمام ادارات امارت اسلامی در تحت رهبری واحد و برای یک هدف فعالیت می کنند .
اینجا میان ادارات نظامی ، سیاسی ، مطبوعاتی و دیگر ادارات هیچ گونه فرقی وجود ندارد ، هر یکی از این ادارات وظیفۀ محول شدۀ خویش را انجام می دهد ؛ اینجا  میان قومندان و یک فرد عادی از مجاهدین هیچ اختلافی  وجود ندارد ؛ تمام مجاهدین از اوامر و فیصله های مقام رهبری پیروی و اتباع می کنند و عملی نمودن این فیصله ها را واجب دینی خود می دانند .
امروز کشور های اشغالگر در افغانستان مجبور شده اند که به امارت اسلامی افغانستان بعنوان طرف اساسی مسئله اذعان و اعتراف کنند ، این همه  نصرت های خاص الله تعالی و انسجام محکم و استقامت صف واحد جهاد در تحت قیادت عالیقدر امیرالمومنین( حفظه الله  )  را نشان می دهد .
در طول تاریخ  ، اشغالگران گوناگونی  بر کشور عزیز مان افغانستان تجاوز نموده و با شکست مواجه شده اند اما آنچنان که باید ، ثمرات و حاصل این قربانی ها و فداکاری ها به ملت نرسیده است به همین خاطر امارت اسلامی افغانستان قاطعانه تصمیم گرفته است که  ثمرات و نتیجه قربانی و ایثار گری ملت مجاهد افغانستان را بدست آورده و سپس به عموم ملت برساند. تلاش های سیاسی امارت اسلامی افغانستان نیز در راستای همین مقصد والای اسلامی صورت میگیرد ، مقصدی که آرزوی تمام منسوبین و مجاهدین امارت اسلامی افغانستان است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر