۲۸ بهمن، ۱۳۹۰

ذبیح الله مجاهد اظهارات کرزی را بشدت رد نمود


حامد کرزی رئیس اداره کابل، در طی مصاحبه اخیرش با روزنامه " وال استریت ژورنال " گفته است که گویا حکومت امریکا و کابل بصورت مخفیانه با طالبان مذاکره را آغاز نموده اند و این گفتگو ها را بسیار مفید نیز خوانده است !
امارت اسلامی ، اظهارات کرزی را بشدت تردید نموده و می افزاید که نمایندگان امارت اسلامی با ادارۀ بی اختیار کابل درهیچ جایی مذاکره ننموده و نه هم تا کنون در این مورد تصمیم گرفته شده که با اداره کرزی مذاکرات آغاز شود .
قابل یادآوریست که اکنون برای دشمن بغیر از تبلیغات چیز دیگری باقی نمانده است و دشمن می خواهد که از این طریق برای چند روز دیگر حکومت و قدرت  خویش را که وابسته به اجنبی ها ست طولانی تر کند ؛ اما همچنانکه دیگر دسیسه های آنان در نطفه خفه و خنثی گردیده ،  امید است که این کمپاین دروغین شان نیز محکوم به شکست و دروغ های شان به رسوایی منجر گردد .
امارت اسلامی بدین باور است که هرکسی که به نمایندگی از امارت اسلامی با اداره کرزی دیدار و گفتگو کرده است یک جعل کار بوده  است زیراکه پیش از این نیز چنین واقعاتی صورت گرفته و ممکن است که کدام کس دیگری بار دیگر این اداره را فریب داده باشد ! و این به این خاطر است که دشمن در سراسیمگی و تذبذب بسر می برد و خود این زمینه را مساعد نموده است که هر کس به آسانی آن را فریب داده و استفاده شخصی از آن کرده و وعده های درون خالی برایش بدهد .

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی
۱۴۳۳/۳/۲۴ هــق


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر